#1285
R.Kunz188
Deelnemer

Goedendag,
Ik heb gisteren ook geïnformeerd. In eerste instantie kreeg ik de informatie dat het geen herinnering moest zijn, maar dat het de faktuur moest zijn. De herinnering zou een foutje zijn.
Gezien de uitgestelde werkzaamheden, corona en de oorlog, zou deze faktuur op 20 mei zijn verstuurd in plaats van het begin van het jaar. Na het stellen van meer vragen en doordat die meneer iets verder ging kijken, kreeg ik de informatie dat de faktuur niet was verzonden en ook niet gelezen. Daarbij kampt EuroParcs met een personeelsgebrek en loopt het niet zoals het zou moeten. Ook gaf hij aan dat het telefoonnummer op de herinnering van de debiteurenadministratie inderdaad niet of niet vaak bereikbaar is, omdat ze anders niet tot werken komen.
Voor specificatie en de berekening van de faktuur kon ik mij melden bij de receptie van het park.

Ik lees op het forum dat de afspraak €300 is, moet ik dit zelf gaan communiceren met het park of gaat iemand dat doen, omdat deze persoon ook die afspraak (€300) heeft gemaakt?

Met vriendelijke groet,

Rosie (188)